ما می دانیم !

  حتی اگر همه فراموش کنند تو چقدر بزرگ و محبوبی، من بزرگی تو را در تمام ذهنم قاب کرده ام و برای همیشه به خاطر سپرده ام. حتی اگر همه دنیا تو را از یاد ببرند و تنهایت بگذارند، من طرفدار تو هستم و خواهم ماند. برای همیشه با تو خواهم ماند ... .
دیگر چه اهمیتی دارد چه کسانی اطراف تو باشند، من همیشه هستم و همیشه دوستت دارم.
اگر گل نزن ترین بازیکن تاریخت به محبوب ترین بازیکن دنیا بی حرمتی می کند، اگر پر ادعاترین مربی تاریخت به بازوبند مقدست می گوید یک تکه پارچه، و به کاپیتانت انگ بی تعصبی می زند، اگر هیچ کس طاقت بغض فروخورده ی ما و تو را نداشت، مهم نیست؛ من و تو خوب می دانیم ارزش بازوبند تو را، جایگاه کاپیتانی تو را و بزرگی و عظمت خودت را.

             


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 مرداد 1391 ا 15:10 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.